Butikk-kurs

Online ShoppingSlik blir din butikk en vinner!
Inspirasjonsdag for deg som vil lykkes i butikk

Lyst til å skille deg ut? Yte bedre service? Tjene mer penger?
Øk sjansene dine for suksess med effektiv kundekommunikasjon!

Strategier for suksess – Bygg kompetanse og tillit, få flere kunder og øk salget!

Jobber du i butikk og ønsker å gi kundene en bedre og mer personlig salgsopplevelse? Trenger du verktøy for enda bedre kundeveiledning?

Total Kommunikasjon tilbyr kurs for butikkeiere/butikkansatte og næringsdrivende i hvordan gi best mulig individuell veiledning til kundene! Målet er å gi samtlige medarbeidere med salg- eller kundeansvar praktiske verktøy og ferdigheter som kreves for å opprettholde troverdighet og tillit hos kundene, kunne ta enda bedre hånd om dem og øke sitt eget salgsvolum.

Kundekommunikasjon 3
Hvordan kan din forretning være på det beste, og overleve i et overfylt marked? Vi lever i et samfunn preget av konkurranse, og det er en stor utfordring å skille seg ut i mengden og bli sett på som den kundene skal velge.


Effektiv kundebehandling starter med DEG! Hvordan kan du utnytte ressursene du har i deg selv og dine ansatte, til å lykkes i markedet i dag? Vellykket salg krever en blanding av tankesett, evner og atferd, og synliggjøring for kundene hva du kan gjøre for dem.

Etter dette kurset, vil du få større kompetanse, mer selvtillit og trygghet i å kunne gi enda bedre kundeservice og veiledning. Med styrket kompetanse, fremstår du overbevisende, kompetent og profesjonell,  og oppnår mer tillit fra kundene.


De 4 kommunikasjonsspråkene – Hvordan gjenkjenne kundens behov og personlighet

Hva er menneskelig atferd? På hvilke måter er vi like og annerledes? Hvordan kommunisere bedre med den enkelte kundetypen? Dette kurset vil hjelpe deg å “lese” kundene på en bedre måte.

•  Hvordan kan kunnskap om kommunikasjon gi mersalg?

•  Hvordan lese kunden når han/hun kommer inn i butikken

•  Hvorfor går din butikk glipp av salg og hvordan endre på det?

•  Hvordan påvirker din kommunikasjonsstil til mersalg?

Alle kunder er unike! Den største utfordringen når det gjelder kunder, er å klare å se og behandle dem individuelt – både når det gjelder kundens behov og personlighet!

1 DAGS kurs i hvordan skape fremgang i din butikk med Total Kommunikasjon. Inkluderer aktive og inspirerende øvelser, samt målsettingsøvelse for videre strategier.

Eksempel på innhold i 1- dags kurs i “Effektivt salg”:

•  De tre ingrediensene for vellykket salg

•  Å gjenkjenne de forskjellige kundetypene

•  Oversikt over bruk av de forskjellige salgsstileen

•  Insights Discovery modellen i salg

•  Kroppsspråk i salg – Bruk bevisst kroppsspråk for mer gjennomslagskraft

•  Strategier for salg til de forskjellige kundetypene

Ta kontakt for nærmere informasjon:

abo@totalkommunikasjon.no, tlf. 91 57 41 64

_________________________________________________

Formålet med kurset er at du selv eller dine ansatte skal få mer kompetanse når det gjelder å gi individuell kundebehandling basert på kundens behov og personlighet.

  • Strategier for suksess – Bygg tillit, få flere kunder og øk salget
  • Din image bak disken! – Førsteinntrykk, personlighet og innstilling
  • Det ikke-verbale språket – hvordan gjenkjenne kundens kommunikasjon og personlighet
  • Styrk din kommunikasjonsstil for mersalg – Bygg kunderelasjoner raskt og effektivt

Slik blir din butikk en vinner! – Ålesund (PDF)

______________________________________


Kursholder
: Anne Berit Olsvik, Total Kommunikasjon
Foruten 27 års erfaring som næringsdrivende, har Anne Berit Olsvik drevet butikk/detaljhandel i 25 år, og har meget god erfaring med effektiv kundebehandling.

Anne Berit i Image Studio - Portrett ansikt

Total Kommunikasjon

This entry was posted in Suksess. Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.